زمان بارگزاری این صفحه: 12:28 AM UTC

دلیل اصلی مراجعه به مرکز مشاوره تامین اجتماعی گیلان چیست؟

صدای گیلان – مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: ۸۷ درصد مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره تامین اجتماعی گیلان طی سه ماه پاییز مربوط به پاسخگویی در حوزه بیمه‌ای است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری صدای گیلان ، «جمیل حق پرست» افزود: طی سه ماه سوم سال جاری هشت هزار و ۶۵۹ نفر از خدمات مشاوره‌ای تامین اجتماعی استان گیلان بهره‌مند شدند که از این تعداد هفت هزار و ۵۳۳ نفر در حوزه بیمه‌ای بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.

وی اظهار داشت: یک هزار و ۹۵۹ مراجعه مربوط به سووالات بخش فنی بیمه شدگان، فنی مستمری‌ها یک هزار و ۸۸۳ نفر مربوط به فنی مستمری‌ها، یک هزار و ۲۸۱ نفر در بخش نامنویسی و حساب‌های انفرادی از دیگر خدمت گیرندگان مرکز مشاوره تامین اجتماعی گیلان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان بیان داشت: یک هزار و ۲۰۵ نفر به منظور برخورداری و استفاده از انواع وام‌ها و کمک‌ها بلاعوض به مرکز مشاوره تامین اجتماعی گیلان مراجعه کردند.

وی خاطر نشان کرد: نحوه بازنشستگی، مقرری بیمه بیکاری، بیمه‌های اختیاری، مشاغل آزاد، مستمری‌های از کارافتادگی و بازماندگان، اعتراض به سوابق بیمه‌ای و درخواست وام بالا‌ترین میزان مراجعه برای دریافت راهنمایی و نقطه نظرات کار‌شناسی را به خود اختصاص داده است.

بر اساس آخرین آمار، یک میلیون و ۱۱۵ هزار نفر در استان گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی استان گیلان هستند.روزنامه گیلان امروز

مطالب بیشتر؛

کلیدواژه ها: ، ، ، ،






عناوین ویژه